Klachtenprocedure 2Flourish

Wanneer u een klacht heeft over de begeleiding van 2Flourish kunt u onderstaande stappen ondernemen:

  1. Maak het eerst bespreekbaar met de begeleider/coach zelf en kijk of er een oplossing mogelijk is.

  2. Vindt u dit lastig, vul dan eerst een klachtenformulier in, indien gewenst zal de betreffende coach/begeleider contact opnemen naar aanleiding van het formulier.

  3. Komt u er samen niet uit, dan kunt u het klachtenreglement van NOBCO (bij reguliere coachtrajecten) of van QUASIR (bij zorgbegeleidingstrajecten) volgen.

    Klik hier voor het indienen van een klacht bij NOBCO.

    Voor het indienen van een klacht via QUASIR:

    – e-mail: bemiddeling@quasir.nl.
    – telefoon: 06 4844 5538
    – post: Quasir afdeling Klachtenbemiddeling, t.a.v. coördinator abonnementen, Postbus 1021, 7940 KA  Meppel.